Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityka prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider
Szybkie i łatwe płatności on-line
Wygodny dostęp do informacji o należnościach dla podmiotów gospodarczych i osób fizycznych
Automatyczne wysyłanie powiadomień SMS oraz e-mail
Dokładna analiza danych dotyczących należności
Pełna obsługa wszystkich należności systemu PUMA

Korzyści

SERWAL pozwala na samodzielną i jednocześnie masową wysyłkę krótkich wiadomości tekstowych (SMS) za pomocą komputera i sieci internetowej. Rozwiązanie to gwarantuje między innymi:

  • szybkie i bezpośrednie dotarcie z precyzyjną informacją wysyłaną przez administratorów / redaktorów wiadomości na telefony komórkowe lub e-mail odbiorców zarejestrowanych w systemie,
  • możliwość włączenia do systemu zewnętrznych administratorów (straż pożarna, policja, straż miejska, jednostki organizacyjne etc.),
  • selektywne wysyłanie informacji do wcześniej zdefiniowanych grup odbiorców z nielimitowaną liczbą odbiorców w grupie,
  • swobodne dodawanie/modyfikowanie grup odbiorców i poszczególnych kontaktów wchodzących w ich skład,
  • możliwość komunikacji dwukierunkowej np. z osobami z dysfunkcją słuchu,
  • prowadzenie ankiet i sondaży;
  • samodzielne tworzenie dowolnej ilości szablonów wysyłanych wiadomości i ankiet,
  • wygodny dostęp do informacji o należnościach dla podmiotów gospodarczych i osób fizycznych,
  • szybki sposób zapłaty należności on-line,
  • analizę danych dotyczących należności,
  • pomoc w windykacji należności,
  • wygodną, dwustronną komunikację elektroniczną
  • szybkie powiadamianie obywateli, ostrzeganie, informowanie,
  • skuteczne pozyskiwanie informacji i opinii,
  • wdrożenie atrakcyjnego, nowoczesnego wizerunku urzędu.

 

KORZYŚCI DLA GMINY

  • skuteczna promocja gminy oraz jej osiągnięć – nie tylko wśród mieszkańców,
  • gwarancja dotarcia z informacją do dużej grupy zainteresowanych,
  • efektywna komunikacja zwrotna,
  • poczucie bezpieczeństwa wśród mieszkańców,
  • większe zainteresowanie wydarzeniami gospodarczymi i kulturalnymi,
  • szybsza i bardziej terminowa ściągalność należności,
  • możliwość grupowego lub indywidualnego powiadamiania obywateli o wybranych wydarzeniach (ostrzeganie, informowanie),
  • większe dopasowanie działań gminy do oczekiwań społecznych,
  • poprawienie postrzegania JST jako otwartej na zdanie obywateli,
  • wygoda rozwiązania typu „wszystko w jednym” - brak potrzeby instalacji dodatkowego oprogramowania, platforma SERWAL działa w oparciu o aplikacje webową dostępną na stronie internetowej,
  • mobilność – wysyłanie wiadomości z dowolnych komputerów z dostępem do Internetu na podstawie loginów i haseł,
  • elastyczność - definiowanie dowolnej liczby administratorów systemu uprawnionych do tworzenia i wysyłania wiadomości,
  • bezpieczeństwo - definiowanie uprawnień poszczególnych administratorów, możliwość dostępu poprzez połączenie szyfrowane, dostęp do konta użytkownika chroniony indywidualnym loginem i hasłem,
  • wsparcie techniczne dla administratorów i redaktorów platformy, możliwość przeszkolenia administratorów i redaktorów platformy.

 

KORZYŚCI DLA MIESZKAŃCÓW:

  • udostępnienie obywatelom wygodnego sposobu zapoznania się ze stanem rozliczeń z jednostką administracji publicznej,
  • udostępnienie obywatelom wygodnego sposobu zapłaty należności,
  • ułatwienie windykowania należności poprzez zarządzanie tytułami przelewów – możliwość przekazywania identyfikatorów do przelewów,
  • posiadanie narzędzia do masowego, grupowego lub indywidualnego powiadamiania obywateli o wybranych wydarzeniach (ostrzeganie, informowanie, promocja gminy),
  • posiadanie narzędzia do ankietowania obywateli,
  • wdrożenie atrakcyjnego, nowoczesnego systemu płatności kreuje lepszy wizerunek urzędu i wpływa korzystnie na  ocenę JST przez obywateli,
  • brak konieczności osobistej wizyty w urzędzie w celu wniesienia opłaty,
  • dowód dokonania zapłaty przez klienta w przypadku sporu nie rodzi wątpliwości co do prawidłowości regulacji zobowiązania,
  • automatyczne przenoszenie danych dotyczących treści przelewu - w tym NRB beneficjenta oraz jego nazwy i adresu -  skutecznie zabezpiecza przed pomyłkami.