Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityka prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider
Szybkie i łatwe płatności on-line
Wygodny dostęp do informacji o należnościach dla podmiotów gospodarczych i osób fizycznych
Automatyczne wysyłanie powiadomień SMS oraz e-mail
Dokładna analiza danych dotyczących należności
Pełna obsługa wszystkich należności systemu PUMA

Asysta techniczna

 

WDROŻENIE

to zastosowanie zamówionego systemu lub modułów (programów) do wspomagania odpowiednich obszarów działalności Klienta.

Czas potrzebny na wdrożenie systemu jest zależny od jego złożoności i problematyki, ale również od możliwości zaangażowania pracowników Klienta do zadań wdrożeniowych (szkolenia, wprowadzanie i weryfikacja danych, inne zadania, które mogą być jedynie wykonane przez Klienta). 

Wdrożenia mogą obejmować m.in.:

  • instalację i konfigurację systemu,
  • przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników Klienta,
  • przeniesienie danych z dotychczasowego systemu Klienta,
  • asystę wdrożeniową.

Harmonogram prac wdrożeniowych ZETO SOFTWARE konsultuje z Klientem, uwzględniając jego potrzeby i życzenia.

 

INSTALACJA

umieszczenie przez ZETO SOFTWARE zamówionego systemu w środowisku eksploatacyjnym wskazanym przez Klienta, które musi spełniać warunki techniczne podane przed rozpoczęciem wdrożenia przez ZETO SOFTWARE.

 

SZKOLENIA

ZETO SOFTWARE przeprowadza szkolenie administratora Klienta z zakresu zarządzania systemem. Szkolenia z poszczególnych obszarów systemu (np. modułów) przeprowadzane są przez specjalistów ZETO SOFTWARE u Klienta przy stanowiskach użytkowników lub w formie zdalnej np. przy wykorzystaniu oprogramowania Skype.

 

ASYSTA WDROŻENIOWA

Asysta wdrożeniowa obejmuje pomoc dla użytkownika w trakcie trwania projektu wdrożeniowego po odbyciu szkoleń przewidzianych dla danego systemu. Asysta wdrożeniowa może być realizowana w formie wyjazdów do klienta w celu konsultacji lub nadzorowania pracy użytkownika z danym systemem, względnie jako pomoc zdalna – poprzez zdalny pulpit lub telefonicznie, w wymiarze nie przekraczającym ilości dni przewidzianych na asystę wdrożeniową.